דיסקאבר

ספר מותג

לוגו ושפה עיצובית

עיצובים ומודעות

אסטרטגיה
ומחקר

קצת רקע:
העסק קיים שנה פלוס, התחיל כמכירה של מטפחות זולות מטורקיה,
לא היו מספיק דוגמאות יפות, הקהל יעד חיפשו מטפחות לאירועים, שמחות ושבתות ולא היה מענה.
בשלב זה התחילו למכור מטפחות אמריקאיות בנוסף למטפחות הטורקיות, הביקוש של המטפחות הזולות ירד.
לעומת זאת הלקוחות שמחו לראות את הקולקציה האמריקאית שהיא עדכנית ומתאימה יותר לציבור החסידי.

תאור:
מכירה ביתית של מטפחות משי צבעוניות בסגנון שהולך בציבור החסידי
(סגנון אמריקאי), המכירה בתוך סלון של בית, יש סטנד של מטפחות, המטפחות הן מוצר יקר יחסית ומחירן נע בין 400-700 ש"ח בנוסף יש גם מטפחות לבנות - לשבת
שהולכות בדרך כלל עם סינר תואם עוד משהו, מוכרים פה גם בסיסים לקשירת המטפחות

קהל יעד:

נשים מהציבור החסידי שלובשות מטפחת, הן קונות מטפחת חדשה בעיקר לפני חגים או לפני חתונה של בן/בת אח/ות או גיס/ה.
קהל היעד המועדף - כלות בחורות מאורסות שקונות כמות מכובדת של מטפחות, הן זקוקות יותר לייעוץ ובוער להם יותר האופנה והטרנדים
הקהל המגנטי - הן נשים מהמגזר הספרדי שרוצות להתלבש טוב, קונות בדרך כלל מטפחות זולות יותר בסביבות 400 ש"ח

:USP
בחרנו להתמקד בעובדה שמדובר בייבואנית ולא בייצרנית,
מה שנותן קולקציה רחבה יותר ומצד שני גם מובחרת ומוקפדת

קונספט

הלכנו על מובחר,
תמונות השראה:

תאור:
מכירה ביתית של מטפחות משי צבעוניות בסגנון שהולך בציבור החסידי
(סגנון אמריקאי), המכירה בתוך סלון של בית, יש סטנד של מטפחות, המטפחות הן מוצר יקר יחסית ומחירן נע בין 400-700 ש"ח בנוסף יש גם מטפחות לבנות - לשבת
שהולכות בדרך כלל עם סינר תואם עוד משהו, מוכרים פה גם בסיסים לקשירת המטפחות

קהל יעד:

נשים מהציבור החסידי שלובשות מטפחת, הן קונות מטפחת חדשה בעיקר לפני חגים או לפני חתונה של בן/בת אח/ות או גיס/ה.
קהל היעד המועדף - כלות בחורות מאורסות שקונות כמות מכובדת של מטפחות, הן זקוקות יותר לייעוץ ובוער להם יותר האופנה והטרנדים
הקהל המגנטי - הן נשים מהמגזר הספרדי שרוצות להתלבש טוב, קונות בדרך כלל מטפחות זולות יותר בסביבות 400 ש"ח

רוצה מותג מנצח,
או סתם לשאול אותי משהו?

דילוג לתוכן